Време е за ручек

By Aleksandra Doklevska

Како изгледа вашата трпеза за ручек и вечера!? Шареното секогаш значи поздраво…Погледнете ги само овие креации.

Александра направила ориз со шафран и салата со свежи домати, марула, рукола, краставици и младо кромидче.

By Anuška Petruševik

На диета сте? Без гајле. Ете ви една убава чорба што ќе ви ја задоволи потребата за калории вредна цел еден оброк.

Лесна чорба- во 1 литар зовриена вода се додава рендан или сецкан морков, се запржува со малку зејтин и брашно, се додаваат 2 добро изматени јајца со една шоља јогурт, на крај се додаваат две лажици вегета и магдонос. Добар апетит 🙂

By Marina Milanovska

Плескавици од соја и компир:

Потребно е: 200-250 гр. соја трошки, 3 големи варени компири, 1 лаж. вегета, 1 мала лаж. црвен пипер, 1 мала лаж. сол, 2 главици кромид, 1 чешње лук, 1-2 лаж. брашно, 1 мала лаж. црн бибер, брашно, масло за пржење.

Подготовка: Сојата се вари. Потоа се цеди додека се олади, па се цеди со рака убаво да се доцеди од преостанатата вода. Кромидот и лукот ситно се сецкаат. Компирите прво се пасираат/толчат (како пире) и потоа се додаваат во сварената соја. Се додаваат и другите состојки и се меси, па потоа се прават плескавиците кои се валкаат во брашно и на крај се пржат. Превкусно 🙂

By Jovana Trajkoska

Чорба со грашок, компири, моркови

By Jovana Trajkoska

Компири, краставица, домати

Придружи се на ВегеПредизвикот

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: